Bestuur ReMedI 2021

Werken in het bestuur van Stichting ReMedI 2021

Bestuurlijke ervaring opdoen en toch door blijven studeren... Bij ReMedI kan het! Het ReMedI bestuur wisselt elk kalenderjaar. ReMedI is een stichting van, voor en door studenten. Achter de schermen van ReMedI gebeurt er veel meer dan menig student denkt. Door het bestuursjaar doe je veel ervaringen op die je als gemiddelde geneeskundestudent niet zo snel zal opdoen. Zo levert het onder andere contacten op met MFVR, het Onderwijsinstituut Geneeskunde, DCO en Canon. Verder schrijf je o.a. gezamenlijk een beleidsplan, controleer je de begroting, draai je winkeldiensten en hou je kwartaaltellingen. Een bestuursjaar bij Remedi is erg leuk, en vooral ook erg leerzaam!

Zoals duidelijk wordt uit het bovenstaande, brengt een functie bij ReMedI dus verantwoordelijkheid met zich mee en zitten er dus ook verplichtingen aan vast. Zo draait elk bestuurslid 1 a 2 winkeldiensten per week, en vergader je regelmatig. Je moet er dus wel rekening mee houden dat een bestuursjaar wel tijd kost en je het er niet ‘zomaar’ bij doet. Reken op ongeveer 1.5 uur per week voor je winkeldiensten, 1.5 uur per week voor je functie en dan eens in de 2 a 3 weken een vergadering.

Bestuurlijke ervaring opdoen, is niet alleen nuttig, maar ook gezellig. Je leert veel mensen kennen en gezellige avondjes en etentjes versterkt het teamgevoel. Zo verloopt de samenwerking optimaal!

Je kunt voor de volgende functies solliciteren:

•  Voorzitter Vergaderingen leiden, overzicht houden binnen het bestuur en bezig houden met algemene zaken.
  •  Secretaris Notuleren, maken winkeldienstdraaiersrooster, post- en mailzaken en het bijhouden van de kantoorartikelen.
  •  Penningmeester Opstellen en controleren van de begroting, contact houden met de accountant en leveranciers over geldzaken en de financiën van ReMedI op orde houden.
  •  Commissaris Boeken Contact onderhouden met de boekenleverancier en zorgen dat de verschillende boeken tijdig besteld worden en voldoende op voorraad zijn.
  •  Commissaris Instrumenten Contact onderhouden met verschillende instrumentenleveranciers, zorgen voor het voldoende op voorraad zijn van de benodigde instrumenten, kwartaaltelling houden en eventueel op aanvraag bestellen.
  •  Commissaris PR Verzorgen van al het promotiemateriaal, dus maken van posters, flyers en website bijhouden.

• Voor aankomend jaar zoeken wij nieuwe bestuursleden voor Stichting ReMedI (Reductiebureau Medische Instrumenten). Lijkt het je wat om samen met andere studenten een bedrijf te runnen en hierbij ontzettend veel bestuurlijke ervaring op te doen en daarbij ook nog een leuke bestuursbonus te ontvangen? Dan is een bestuursjaar bij Stichting ReMedI misschien iets voor jou!
    Waarom een functie binnen het bestuur van ReMedI?

- Een unieke kans op het opdoen van bestuurservaring, zonder daarbij te hoeven stoppen met je studie.
    - Eigen kantoorruimte binnen het Erasmus MC.
    - Flexibele werkuren.
    - Een leuke bestuursbonus
    - Contacten met studenten, de opleiding, zorgprofessionals en externe organisaties.
    - ReMedI is al ruim 20 jaar een bekende organisatie binnen het Erasmus en bij artsen afgestudeerd aan het Erasmus MC.

ReMedI bestaat aankomend jaar uit 6 bestuursleden. Zes posities zijn dus vrij voor nieuwe, enthousiaste studenten! Deze functies worden binnenkort verder toegelicht. In je sollicitatiebrief dien je twee voorkeursfuncties uit te lichten.
    Ben je geïnteresseerd? Lever dan per mail uiterlijk 11 oktober 2020 om 23.59 je motivatiebrief (met twee voorkeursfuncties onderbouwd) en je CV in op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen!

• Openingstijden:
    Maandag: 16.00 - 18.00